Administrativní pracovník/pracovnice

Administrativní pracovník/pracovnice

Volné místo pro vás máme v Pardubicích. Nastoupit k nám můžete ihned.

Co u nás budete dělat?

  • Přijímat objednávky.
  • Aktivně komunikovat se zákazníky.
  • Zpracovávat hospodářskou administrativu, znalost systému Helios RED výhodou.
  • Kontrolovat stavy zásob a zadávat inventury.
  • Vytvářet objednávky, vyjednávat s dodavateli o podmínkách dodávek.
  • Zjišťovat administraci eshopu.
  • Zpracovávat měsíční docházky, dokumenty a jiné administrativní práce.

Čím na nás zapůsobíte?

  • Svou komunikativností, prozákaznickým přístupem a chutí pracovat.
  • Zkušenostmi v oblasti telekomunikace a administrativy.
  • Zkušenostmi s prací na PC (Word, Excell, Outlook).
  • Neméně důležitá je také korektní přístup a spolehlivost.
  • Znalost ANJ výhodou.
  • Časová flexibilita.

Vlastníte k tomu navíc řidičský průkaz skupiny B? Pak už opravdu není co řešit.

Co pro Vás máme my?

  • Práci na HPP na dobu NEURČITOU.
  • Útulné místo v kanceláři.
  • Práci na jednosměnný provoz a volné víkendy.
  • Pravidelná školení zaručující Váš osobní rozvoj.
  • Možnost kariérního růstu.
  • Mladý kolektiv.
  • Zázemí stabilní společnosti.

Své životopisy nám zasílejte na poslat email petr.kukla@stiasini.cz, nebo nás kontaktujte. Odpovíme vám.

 

Zasláním svého životopisu souhlasíte se zpracováním osobních údajů poskytnutým společnosti STIASINI s.r.o. v souladu se zákonem 101/2000 Sb. „O ochraně osobních údajů“. Tyto údaje jsou poskytnuty výhradně za účelem zaměstnání.